Veja Programas de Mestrado em Biologia 2020 nos Nottingham no Reino Unido

Um mestrado pode ser feito após o termino de um programa de graduação. Para obter um mestrado, você precisa completar de 12 a 18 matérias na faculdade que geralmente envolvem a conclusão de testes e/ou de uma tese.Aprender mais sobre os aspectos biológicos do corpo humano pode ser a base para um estudo mais aprofundado em farmacologia ou na escola de medicina. Para quem deseja ensinar ciên… Leia mais

Solicitar Informações sobre Mestrados em Biologia nos Nottingham no Reino Unido 2020

Nottingham, Reino Unido

Understanding the human brain is one of the grand challenges of science and is important for basic science, health, and technology. This is an interdisciplinary course that uniquely combines aspects of psychology, mathematics and computer science. Computational neuroscience aims to better understand brain function, develop better analysis tools for neural data and inspire artificial intelligence algorithms. -
Set. 2020
07 Ago. 2020

Aberdeen, Reino Unido +29 Mais

The biological sciences can be defined as the study of living things. In general, it covers how all living things from the smallest microorganisms to larger plants and animals live and interact with each other. It tends to focus on the structure, function, growth, evolution, distribution and taxonomy of living things. -
Cursos Executivos
Ago. 2020

Nottingham, Reino Unido

Understand cognitive neuroscience by developing your brain imaging techniques and data analysis skills. Our research-engaged teaching ensures you are taught by the brightest minds who are working towards understanding the complexities of the human brain. Be inspired and join our world. You will gain knowledge in imaging methods, experimental design, analytical research and data analysis. Optional modules let you explore areas in the field that you find most interesting. -
Set. 2020
07 Ago. 2020